Звіт про роботу МО природничого циклу та основ
здоров’я
за 2017-2018 н.р.
Протягом
2017-2018 н.р. МО працювало над проблемою «Формування ключових і предметних
компетентностей учнів у процесі вивчення природничих наук та основ здоров’я
шляхом впровадження інноваційних технологій».
Метою МО було:
·
забезпечити
професійне і творче зростання педагогів;
·
підвищувати
професійну майстерність кожного педагога, розвивати творчий потенціал членів
методичного об’єднання в цілому, а в кінцевому результаті сприяти досягненням
оптимального рівня освіти, виховання і розвитку учнів.
Завданням МО на 2017 – 2018 н. р. було:
·
сприяти
вирішенню проблеми шкіл у формуванні ключових компетентностей учнів на основі
особистісно – зорієнтованого підходу до навчання і виховання;
·
створювати
серед вчителів творчу атмосферу, необхідну для плідної діяльності, створювати
умови для самоосвіти вчителів;
·
підвищувати
ефективність уроків шляхом використання сучасних технологій;
·
розвивати
життєві компетентності учнів;
·
сприяти
реалізації особистості учня, залучивши до участі у Всеукраїнських та
Міжнародних іграх, турнірах, конкурсах, олімпіадах;
·
активізувати
індивідуальну роботу зі здібними та обдарованими дітьми;
·
практикувати
на засіданнях методичного об’єднання нетрадиційні форми і методи роботи;
·
активізувати
позакласну роботу з предметів природничого циклу та основ здоров’я.
Якісний склад вчителів МО протягом
цього року наступний:
Навчальний рік
|
Всього вчителів
|
Вища освіта
|
Вища категорія
|
І категорія
|
ІІ категорія
|
Спеціаліст
|
Звання «старший вчитель»
|
Звання «вчитель-методист»
|
2017-2018
|
21
|
21
|
13
|
4
|
2
|
2
|
3
|
-
|
Оскільки
в даному складі МО вчителів природничого циклу та основ здоров’я працювало
перший рік, тому провести порівняльний аналіз з попередніми роками нема
можливості. Проте робота вчителів в такому складі виявилася достатньо
ефективною та продуктивною.
Було проведено 4 засідання.
З
метою ефективного викладання у 5-11-х класах предметів природничого циклу та
основ проводилися такі форми роботи як:
·
відкриті
уроки;
·
взаємовідвідування
уроків;
·
круглий
стіл з обговорення «Концепції нової української школи» та
організаційно-методичного забезпечення викладання природничих дисциплін та
основ здоров’я в школі у 2017-2018 н.р.;
·
методичний
діалог «Готовність педагогів до впровадження в освітній процес інноваційних та
інформаційно-комунікаційних технологій»;
·
розробка
плану довготривалого проекту «Моє село від А до Я»;
·
випуск
інформаційних бюлетенів, шкільних предметних газет;
·
підготовка
учнів до участі в олімпіадах з базових дисциплін;
·
збір
та оформлення комплексу фізкультхвилинок;
·
обмін
думками стосовно формування здоров’язбережувальної компетентності як умови
розвитку обдарованої особистості;
·
створення
блогів засобами Blogger;
·
підготовка
та проведення предметних тижнів;
·
робота
з обдарованими дітьми;
·
робота
з батьками щодо попередження випадків дитячого травматизму в побуті;
·
організація
зустрічей з працівниками рятувальної служби та з працівниками ДАІ;
·
краєзнавчий
мікс;
·
різноманітні
види спільної практичної роботи вчителів (підбір практичного матеріалу до
уроків та позакласних заходів, розробка олімпіадних завдань з предметів,
обладнання предметних кабінетів та куточків основ здоров’я тощо).
Залишаються
невирішеними наступні проблеми:
·
відсутність
окремих кабінетів з предметів, відсутність тренінгових кабінетів;
·
недостатнє
матеріально-технічне забезпечення кабінетів;
·
недостатнє
методичне забезпечення предметів;
·
недостатнє
навантаження вчителів, що вимагає від них викладання інших предметів.
Немає коментарів:
Дописати коментар