План роботи
міжшкільного методичного об’єднання
вчителів природничо циклу, основ здоров’я, ЗБД і МСП
Верхнянської сільської ради ТГ
на 2023 / 2024 навчальний рік
Методична тема:
«Інноваційні педагогічні
технології, як засіб формування критичного мислення »
Погоджено
Методист відділу
освіти
О.П Сілецька
І.
Вступ
ІІ.
Склад міжшкільного методичного
об’єднання вчителів природничого циклу та основ здоров`я
ІІІ. Підвищення професійного рівня та вдосконалення
педагогічної майстерності педагогів
3.1. Організація роботи із самоосвіти
3.2. Організація підвищення кваліфікації
3.3. Вивчення нормативних документів
ІV. Вивчення, узагальнення та впровадження в практику
роботи досягнень педагогічної науки.
V. Тематика
засідань шкільного методичного
об’єднання природничо-математичного
циклу
І Вступ
"Технології ніколи не замінять вчителя.
Але вчитель, який ефективно застосовує
технології для розвитку своїх учнів,
замінить того, хто ними не володіє" -
Шеріл Нуссбаум-Біч
Сучасний вчитель? Який він? – Ці питання
постійно перебувають у полі уваги не тільки вчителів: їх обговорюють батьки,
роботодавці, висуває держава як одну з головних проблем забезпечення якісної
освіти.
Сьогодні процес реформ й оновлення в
освіті супроводжується змінами змісту освіти, введенням нових стандартів,
програм, підручників, удосконаленням технічних засобів навчання. Усе це
потребує від сучасного педагога як ключової фігури освітнього процесу високого
рівня професійних компетентностей, широкого кругозору, вмінь і навичок, що
зумовлюють активну участь у професійному і громадському житті.
Сучасний учитель повинен
поєднувати в собі готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність
"навчатися протягом життя", бути у постійному творчому пошуку.
Ці якості формуються у
щоденній праці, і тому підвищення професійної компетентності є головним
завданням кожного вчителя. За словами Сухомлинського "…удосконалення
методичної майстерності – це, передусім, самоосвіта, особисті ваші зусилля,
спрямовані на підвищення власної культури праці і, в першу чергу, культури
мислення"
Для того, щоб
досягти значних успіхів у своїй практичній діяльності, сучасний учитель повинен
вміти правильно використовувати принципи і методи педагогічної технології,
вміло користуватись показниками та інструментарієм впливу на особистість дітей,
а це - міміка, жести, ритміка, пози, голос, лексика вчителя. Тому вчитель задає
спрямованість у вихованні учнів усім своїм способом життя.
Сьогодні затребувані ті вчителі-предметники, класні керівники, які
володіють педагогічною технологією та крокують в ногу з сучасністю. Як говорив
А. Дістєрвег : «…Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися і
надихатися силами, що пробудилися в ній. Жалюгідна кожна людина, що відстала
від свого часу; поява ж учителя молоді, який сам живе в минулому, викликає лише
співчуття всіх людей, які живуть у ногу із своїм часом і мислять суголосно зі
своїми сучасниками».
Отже, сучасний учитель - це творча особистість. Він повинен бути активним,
комунікабельним, динамічним, працездатним, вольовим, впевненим у собі,
толерантним, висококомпетентним.
Міжшкільне
методичне об'єднання вчителів природничого циклу та основ здоров`я є структурним підрозділом сектору методичної
допомоги відділу освіти Верхнянської сільської ради ТГ, діяльність якого
передбачає систематизацію та популяризацію педагогічного досвіду, розв’язання
актуальних освітніх питань та підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
Проблемне питання: підвищення професійної компетентності
освітян шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій в умовах
сучасного інформаційного середовища.
Метою діяльності є:
1.
Вивчення, узагальнення, пропаганда кращого педагогічного
досвіду, створення банку даних актуального досвіду.
2.
Удосконалення професійної майстерності вчителів.
3.
Створення умов для вчителів предметів природничого циклу та основ здоров`я з метою впровадження в процес навчання інноваційних педагогічних
технологій.
4.
Розробка основних напрямків і форм активізації
пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час (олімпіади,
конкурси, предметні тижні, аукціони знань).
5.
Участь в атестації педагогічних працівників.
6.
Вивчення нормативно-правових документів.
Завдання на 2023-2024 навчальний рік
1.
Сприяти вирішенню проблеми ММО
шляхом розвитку педагогічної та професійної
компетентності педагогів.
2.
У процесі роботи вдосконалювати професійну майстерність
вчителя,
продовжувати вивчати досягнення педагогіки та психології з даної проблеми.
3.
Постійно підвищувати рівень загальнодидактичної та
методичної
підготовки педагогів для організації та здійснення педагогічного процесу.
4.
Підвищувати інтерес учнів до навчальних дисциплін та
самостійної пошукової, творчої діяльності.
5.
Вивчати та впроваджувати передовий досвід вчителів громади,
області.
6.
Виявляти, пропагувати і здійснювати нові підходи до
організації навчання і виховання; забезпечувати постійне засвоєння сучасної
педагогічної теорії та практики.
7.
Створювати серед вчителів творчу атмосферу, необхідну для
плідної діяльності.
8.
Створювати умови для самоосвіти вчителів та здійснювати
керівництво творчою діяльністю педагогів.
ІІ. Склад міжшкільного
методичного об’єднання вчителів природничого циклу, основ здоров`я, ЗБД та МСП
№ з/п |
ПІБ (повністю)
|
Рік народження |
Стаж роботи |
Навчальний
заклад |
Заклад, який
закінчив, рік |
Фах за
дипломом
|
У яких
класах викладає |
Предмет |
|
Богдан Іванна Іванівна |
1991 |
9 |
Станьківська
гімназія, Зборянська гімназія |
Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника 2013 |
Вчитель
географії, біології, основ економіки та організатор туристко-краєзнавчої
роботи |
6-9 |
географія , біологія |
|
Сілецька
Олександра Петрівна |
1978 |
28 |
Станьківська
гімназія |
Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника |
Вчитель хімії
і біології |
6-9 |
біологія, хімія |
|
Ямнич Роман Іванович |
|
15 |
Станьківська
гімназія |
Львівський
університет Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника |
Управління навчальним
закладом. Соціальний
педагог |
6-9 |
основи
здоров`я |
|
Тимків Наталя Петрівна |
1978 |
18 |
Верхнянський
ліцей |
Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника |
Вчитель
географії |
6-11 |
географія |
|
Побігун Галина Михайлівна |
1966 |
33 |
Верхнянський
ліцей |
Львівський
університет ім.І.Франка, 1989 |
Викладач
біології, хімії |
6-11, 7-11 |
біологія, хімія, пізнаємо
природу |
|
Матіїв Христина Юріївна |
1993 |
4 |
Верхнянський
ліцей |
Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника, 2015 |
Середня
освіта (природничі науки) |
9,10 5-9
|
біологія,
основи здоров`я, ЗБД
|
|
Сімків Олег Мирославович |
1984 |
7 |
Верхнянський
ліцей |
Львівський університет імені
Івана Франка, 2008 |
Викладач
історії |
7,9 |
основи
здоров`я |
|
Височан Наталя Романівна |
1983 |
17 |
Зборянська
гімназія |
Тернопільський
національний університет ім.В.Гнатюка, 2008 |
Хімія і
безпека життєдіяльності |
5-9 |
хімія, основи
здоров`я, ЗБД, довкілля, біологія
|
|
Дуда Наталія
Василівна |
1993 |
4 |
Зборянська гімназія |
Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника Тернопільський національний університет
ім.В.Гнатюка, 2015 |
Магістр,
викладач історії |
8 |
біологія |
|
Том`юк Тетяна Василівна |
1983 |
19 |
Завадківська
гімназія |
Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника |
Викладач
біології |
5-9 |
Пізнаємо природу,
біологія, хімія |
|
Пиць Надія Михайлівна |
1963 |
20 |
Завадківська
гімназія |
Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника |
Вчитель
історії |
5-9 |
Географія,
основи здоров`я, ЗБД |
|
Вагилевич Галина Яремівна |
1963 |
39 |
Негівська гімназія |
Чернівецький
державний університет |
Викладач географії |
5-9 |
Географія, пізнаємо
природу |
|
Микитинська Марія Євгенівна |
1960 |
36 |
Негівська
гімназія |
Мінський
державний педагогічний інститут, 1985 Прикарпатський
університет, 1994 |
Вчитель-
логопед, Вчитель
російської мови |
9 |
Основи
здоров`я |
|
Калин Василь Степанович |
1958 |
40 |
Довговойни-лівський
ліцей, Негівська гімназія |
Львівський університет імені Івана
Франка |
Викладач
біології, хімії |
6-12 |
Біологія, хімія,
захист Вітчизни |
|
Романів Любов Романівна |
1962 |
41 |
Довговойни-лівський
ліцей |
Чернівецький
державний університет |
Викладач географії |
6-10 |
Географія |
|
Копачевська Оксана Михайлівна |
1961 |
34 |
Довговойни-лівський
ліцей |
Івано-Франківський
педінститут |
Вчитель поч.
класів,педагог-організатор |
5-9 |
Основи
здоров`я |
|
Кузик Любов |
1964 |
40 |
Довговойни-лівський
ліцей |
Володимир-Волинське
педагогічне училище |
Викладач біології |
5-11 |
ЗБД 5 кл |
|
Глущак Лідія
Миколаївна |
1984 |
16 |
Негівська
гімназія |
Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника |
Викладач
біології, вчитель математики та інформатики |
5-9 |
Пізнаємо
природу, біологія, хімія |
|
Белейчук Вікторія |
1995 |
0 |
Довговойни-лівський
ліцей |
Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника |
Викладач
біології |
6-10 |
Пізнаємо
природу, біологія |
ІІІ. Підвищення професійного рівня та вдосконалення педагогічної
майстерності педагогів
3.1. Організація роботи із самоосвіти
№ з/п |
ПІБ |
Тема |
Форма узагальнення |
1. |
Богдан Іванна Іванівна |
STEM-освіта,
як засіб формування критичного мислення. |
|
2. |
Белейчук Вікторія
|
Формування
мотивації до навчання через
використання інформаційно-комунікативних
технологій на уроках біології |
|
3. |
Вагилевич Галина Яремівна |
Розвиток пізнавальних
здібностей та інтересів учнів у навчанні географії шляхом застосування
інноваційних технологій |
|
4. |
Височан Наталя Романівна |
Розвиток ключових компетентностей
учнів на уроках хімії засобами інтерактивних технологій |
|
5. |
Калин Василь Степанович |
Впровадження
проектних технологій на уроках біології, як засіб формування ключових
компетентностей |
|
6. |
Дуда Наталія Василівна |
Використання
інноваційних технологій на уроках |
|
7. |
Копачевська Оксана Михайлівна |
Формування та розвиток життєвої компетентності учнів
на уроках основ здоров`я. |
|
8. |
Микитинська Марія Євгенівна |
Формування у
школярів мотивації ведення здорового способу життя. |
|
9. |
Пиць Надія Михайлівна |
Формування у школярів
критичного мислення на уроках географії шляхом інноваційних технологій |
|
10. |
Побігун Галина Михайлівна |
Групові форми
діяльності, як засіб пізнавальної діяльності учнів |
|
11. |
Матіїв Христина Юріївна |
Інноваційні технології , як засіб підвищення
якості освітньої діяльності здобувачів
освіти. |
|
12. |
Романів Любов Романівна |
Розвиток ключових
компетентностей на уроках географії |
|
13. |
Тимків Наталя Петрівна |
Активізація
пізнавальної діяльності учнів на уроках географії шляхом застосування
інноваційних технологій |
|
14. |
Том`юк Тетяна Василівна |
Підвищення ефективності
пізнавальної діяльності учнів на уроках
біології і хімії шляхом впровадження сучасних новітніх технологій. |
|
15. |
Ямнич Роман Іванович |
Розвиток критичного
мислення школярів на уроках основ здоров`я |
|
16. |
Кузик Любов |
Сучасні підходи здобувачів освіти через інтерактивні форми навчання. |
|
17. |
Сімків Олег Мирославович |
Використання
інформаційних технологій на уроці. |
|
18. |
Глущак Лідія Миколаївна |
Використання
сучасних інноваційних технологій на
уроках біології |
|
3.2. Організація підвищення кваліфікації
№ п.п |
ПІБ |
Назва закладу |
Категорія, Педагогічне звання |
|
Рік наступної атестація |
Примітка |
1 |
Богдан Іванна Іванівна |
Станьківська
гімназія |
Вища,
«Старший вчитель» |
|
2024 |
|
2 |
Вагилевич Галина Яремівна |
Негівська гімназія |
Вища,
«Старший вчитель» |
|
2025 |
|
3 |
Височан Наталя Романівна |
Зборянська гімназія |
Вища «Методист» |
|
2026 |
|
4 |
Калин Василь Степанович |
Довговойнилівський
ліцей |
Вища,
старший вчитель |
|
2022 |
|
5 |
Дуда Наталія Василівна |
Зборянська гімназія |
Спеціаліст |
|
2025 |
|
6 |
Копачевська Оксана Михайлівна |
Довговойнилівський
ліцей |
Вища |
|
2024 |
|
7 |
Микитинська Марія Євгенівна |
Негівська гімназія |
Вища,
старший вчитель |
|
2027 |
|
8 |
Пиць Надія Михайлівна |
Завадківська
гімназія |
Вища |
|
2027 |
|
9 |
Побігун Галина Михайлівна |
Верхнянський ліцей |
Вища, старший
вчитель |
|
2025 |
|
10 |
Матіїв Христина Юріївна |
Верхнянський ліцей |
Спеціаліст |
|
2025 |
|
11 |
Романів Любов Романівна |
Довговойнилівський
ліцей |
Вища |
|
2027 |
|
12 |
Тимків Наталя Петрівна |
Верхнянський ліцей |
Перша |
|
2024 |
|
13 |
Том`юк Тетяна Василівна |
Завадківська
гімназія |
Вища |
|
2027 |
|
14 |
Ямнич Роман Іванович |
Станьківська
гімназія |
Спеціаліст |
|
2024 |
|
15 |
Сімків Олег Мирославович |
Верхнянський ліцей |
Вищавчитель |
|
2023 |
|
16 |
Белейчук Вікторія |
Довговойнилівський
ліцей |
Вища |
|
|
|
17 |
Глущак Лідія Миколаївна |
Негівська
гімназія |
Вища |
|
|
|
3.3. Вивчення нормативних документів
Назва документа |
Термін вивчення |
Відповідальний |
Наказ Міністерства
освіти і науки України від 08 серпня 2022р «Деякі питання проведення у 2023 році зовнішнього незалежного оцінювання |
до 20.09.2023 |
Богдан І.І.
|
Лист МОН
України від 19.08.2022 №22.1/10-1080 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього
процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої
освіти у 2022/2023 навчальному році (Організація освітнього
процесу)»
|
До 20.09.2023 |
Богдан І.І. Височан Н.Р. |
Лист ІМЗО від 15.08.2022 № 22.1/10-1080
“Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної
середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році” |
до 20.09.2023 |
Богдан І.І.
|
Лист МОН №4/1513-22 від 06.07.2022 «Про
підтвердження кваліфікаційних категорій педагогічних працівників закладів
загальної середньої освіти» |
до 20.09.2023 |
Сілецька О.П.
|
Нормативно-правова база до нового 2023-2024 навчального року. Ресурси для самоосвіти https://www.schoollife.org.ua/normatyvno-pravovi-dokumenty-shhodo-organizovanogo-pochatku-novogo-2022-2023-navchalnogo-roku/
|
до 20.09.2023 |
Сілецька О.П. Богдан І.І.
|
Педагогічна технологія змішаного навчання. Коригуюче
навчання. |
до 20.09.2023 |
Сілецька О.П.
|
Інструменти комунікації та зворотнього зв’язку. |
до 20.09.2023 |
Сілецька О.П.
|
ІV. Вивчення, узагальнення та впровадження в практику роботи досягнень
педагогічної науки.
1. Брати участь у педагогічних конференціях, читаннях, семінарах,
конкурсах.
2. Впроваджувати в практику роботи елементи інноваційних технологій.
V. Тематика засідань шкільного методичного об’єднання
природничого циклу, основ здоров`я, ЗБД та МСП
Тематика серпневої педагогічної конференції
№ з/п |
Тема |
Відповідальні |
1 |
Обговорення та затвердження
плану роботи та тематики засідань на 2023- 2024 навчальний
рік. |
Богдан І.І. Височан Н.Р Сілецька О.П |
2 |
Нормативно-правова база до нового 2023-2024
н.р. Ресурси
для самоосвіти. Педагогічна технологія
змішаного навчання. Коригуюче навчання. |
Сілецька О.П.
|
3 |
Про
підсумки роботи вчителів природничо-математичного циклу за 2022-2023 н.р. та перспективи
діяльності на 2023-2024 н.р. |
Члени М.О. |
№ з/п |
Зміст |
Відповіда- льний |
Форма проведення |
Термін виконання |
1. |
Засідання №1 Тема: Організація освітнього процесу у 2023/2024 навчальному році. 1. Аналіз роботи
методоб’єднання за 2022-2023 і затвердження
плану роботи МО на 2023-2024 н.р. 4. Затвердження тем і графіка проведення засідань
МО з предметів природничого
циклу, основ здоров’я, ЗБД і МСП. 6.Моніторинг результатів олімпіад учнів 7-9
класів за минулий навчальний рік. 7.Обговорення та затвердження завдань шкільних олімпіад з предметів
природничого циклу. 8.Моніторинг результатів ЗНО учнів 11
класів за минулий навчальний рік. 9.Реалізація компетентнісного та діяльнісного
підходів у викладанні інтегрованих
курсів природничої
освітньої галузі. 10.Техніки і прийоми формувального оцінювання. 11.Використання
онлайн сервісів на уроках природничого циклу. 12.STEM-урок: підготовка
та проведення. |
Керівник
МО
Члени МО
Керівник
МО
Керівник
МО
Члени МО
Члени МО
Члени МО
Члени МО Керівник
МО
Керівник
МО Керівник
МО
Керівник
МО
|
дистанційна Звіт Інформація Обговорення Обговорення Інформація
Інформація
Інформація
Інформація Інформація
Обговорення Обговорення Обговорення
|
29.08.23
|
2. |
Засідання № 2 Тема: Модернізація освітнього процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних
технологій 1. Обговорення та затвердження завдань шкільних олімпіад з предметів
природничого циклу.
1.Онлайн-сервіс Geniall віртуальний помічником у проведенні медіаграмотних уроків 2. Освітні можливості Sway: дієва
інтерактивна візуалізація уроку
5. Підготовка і проведення І етапу предметних олімпіад, конкурсах «Левеня», «Кенгуру», «Колосок». 6. Адаптація учнів 5-х класів до навчання в школі ІІ
ступеня. Особливості викладання навчальних предметів в 5 і 6 класі.
|
Височан Н.Р. Сілецька О.П Богдан І.І.
Височан Н.Р
Члени ММО
Височан Н.Р
Тимків Н.П.
Том`юк Т.В Пиць Н.М Побігун Г.М. Сімків О.М. Матіїв Х.Ю. Глущак
Л.М
|
очна |
27.10.23
|
3. |
Засідання № 3 Тема: Педагогічна майстерність
вчителя як основа успішного формування в учнів ключових компетентностей 1.Розвиток ключових і предметних
компетентностей учнів на уроках
природничого циклу, основ здоров’я і ЗБД: інноваційні підходи.
2.Формування картознавчої компетентності учнів
на уроках географії.
3.Особливості організації навчання
хімії, біології, основ здоров’я і ЗБД в
дистанційному форматі.
4. Методичні ігри на уроках природничого циклу. ( обмін
досвідом)
|
Височан Н.Р. Богдан І.І. Сілецька О.П.
Вагилевич Г.Я. Романів Л.Р. Пиць Н.М
Калин В.С. Тимків Н.П Височан Н.Р
Члени МО |
очна
|
28.03.24
|
4. |
Засідання № 4
1. Аналіз виконання навчальних програм членами ММО. 5. Вироблення рекомендацій до плану роботи ММО природничого
циклу, основ здоров’я та МСП на наступний навчальний рік.
|
Керівник
МО
Члени МО Члени МО
Керівник МО
Члени МО
|
дистанційна Інформація Повідомлення Звіт Обговорення
Обговорення
|
31.05.24
|
План роботи
міжшкільного методичного об’єднання
вчителів природничо циклу,
основ здоров’я і МСП
Верхнянської сільської ради ОТГ
на 2021 / 2022 навчальний рік
Методична тема:
«Інноваційні педагогічні технології, як засіб формування критичного мислення
»
Погоджено
Методист відділу освіти
О.П Сілецька
І.
Вступ
ІІ.
Склад міжшкільного методичного
об’єднання вчителів природничого циклу та основ здоров`я
ІІІ. Підвищення
професійного рівня та вдосконалення педагогічної майстерності педагогів
3.1. Організація
роботи із самоосвіти
3.2. Організація
підвищення кваліфікації
3.3. Вивчення
нормативних документів
ІV. Вивчення,
узагальнення та впровадження в практику роботи досягнень педагогічної науки.
V. Тематика засідань шкільного методичного об’єднання
природничо-математичного циклу
І Вступ
"Технології ніколи не
замінять вчителя.
Але вчитель,
який ефективно застосовує
технології для розвитку своїх
учнів,
замінить того, хто ними не
володіє" -
Шеріл Нуссбаум-Біч
Сучасний вчитель? Який він? – Ці
питання постійно перебувають у полі уваги не тільки вчителів: їх обговорюють
батьки, роботодавці, висуває держава як одну з головних проблем забезпечення
якісної освіти.
Сьогодні процес реформ й оновлення в освіті супроводжується змінами
змісту освіти, введенням нових стандартів, програм, підручників, удосконаленням
технічних засобів навчання. Усе це потребує від сучасного педагога як ключової
фігури освітнього процесу високого рівня професійних компетентностей, широкого
кругозору, вмінь і навичок, що зумовлюють активну участь у професійному і
громадському житті.
Сучасний учитель повинен поєднувати в собі готовність до застосування
нових освітянських ідей, здатність "навчатися протягом життя", бути у
постійному творчому пошуку.
Ці якості формуються у щоденній праці, і тому підвищення професійної
компетентності є головним завданням кожного вчителя. За словами Сухомлинського
"…удосконалення методичної майстерності – це, передусім, самоосвіта, особисті
ваші зусилля, спрямовані на підвищення власної культури праці і, в першу чергу,
культури мислення"
Для того, щоб досягти значних
успіхів у своїй практичній діяльності, сучасний учитель повинен вміти правильно
використовувати принципи і методи педагогічної технології, вміло користуватись
показниками та інструментарієм впливу на особистість дітей, а це - міміка,
жести, ритміка, пози, голос, лексика вчителя. Тому вчитель задає спрямованість
у вихованні учнів усім своїм способом життя.
Сьогодні затребувані ті вчителі-предметники, класні керівники, які
володіють педагогічною технологією та крокують в ногу з сучасністю. Як говорив
А. Дістєрвег : «…Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися і
надихатися силами, що пробудилися в ній. Жалюгідна кожна людина, що відстала
від свого часу; поява ж учителя молоді, який сам живе в минулому, викликає лише
співчуття всіх людей, які живуть у ногу із своїм часом і мислять суголосно зі
своїми сучасниками».
Отже, сучасний учитель - це творча особистість. Він повинен бути активним,
комунікабельним, динамічним, працездатним, вольовим, впевненим у собі,
толерантним, висококомпетентним.
Міжшкільне методичне об'єднання вчителів природничого
циклу та основ здоров`я є структурним підрозділом сектору методичної
допомоги відділу освіти Верхнянської сільської ради ОТГ, діяльність якого
передбачає систематизацію та популяризацію педагогічного досвіду, розв’язання
актуальних освітніх питань та підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
Проблемне питання: підвищення професійної компетентності
освітян шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій в умовах
сучасного інформаційного середовища.
Метою діяльності є:
1.
Вивчення, узагальнення, пропаганда кращого педагогічного
досвіду, створення банку даних актуального досвіду.
2.
Удосконалення професійної майстерності вчителів.
3.
Створення умов для вчителів предметів природничого циклу та основ здоров`я з метою впровадження в процес навчання інноваційних педагогічних
технологій.
4.
Розробка основних напрямків і форм активізації
пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час (олімпіади,
конкурси, предметні тижні, аукціони знань).
5.
Участь в атестації педагогічних працівників.
6.
Вивчення нормативно-правових документів.
Завдання на 2021-2022 навчальний рік
1.
Сприяти вирішенню проблеми ММО
шляхом розвитку
педагогічної та професійної компетентності педагогів.
2.
У процесі роботи вдосконалювати професійну майстерність
вчителя,
продовжувати вивчати досягнення педагогіки та психології
з даної проблеми.
3.
Постійно підвищувати рівень загальнодидактичної та
методичної
підготовки педагогів для організації та здійснення
педагогічного процесу.
4.
Підвищувати інтерес учнів до навчальних дисциплін та
самостійної пошукової, творчої діяльності.
5.
Вивчати та впроваджувати передовий досвід вчителів громади,
області.
6.
Виявляти, пропагувати і здійснювати нові підходи до
організації навчання і виховання; забезпечувати постійне засвоєння сучасної
педагогічної теорії та практики.
7.
Створювати серед вчителів творчу атмосферу, необхідну для
плідної діяльності.
8.
Створювати умови для самоосвіти вчителів та здійснювати
керівництво творчою діяльністю педагогів.
ІІ. Склад міжшкільного методичного об’єднання вчителів природничого
циклу , основ здоров`я та МСП
№ з/п |
ПІБ (повністю) |
Рік народження |
Стаж роботи |
Навчальний заклад |
Заклад, який закінчив, рік |
Фах за дипломом |
У яких класах викладає |
Предмет |
|
Богдан Іванна Іванівна |
1991 |
8 |
Станьківська
гімназія, Зборянська гімназія |
Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника 2013 |
Вчитель
географії, біології, основ економіки та організатор туристко-краєзнавчої
роботи |
6-9 |
географія , біологія |
|
Ямнич Роман Іванович |
|
18 |
Станьківська
гімназія |
Львівський
університет Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника |
Управління
навчальним закладом. Соціальний
педагог |
6-9 |
основи
здоров`я |
|
Тимків Наталя Петрівна |
1978 |
17 |
Верхнянський
ліцей |
Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника |
Вчитель
географії |
6-11 |
географія |
|
Побігун Галина Михайлівна |
1966 |
32 |
Верхнянський
ліцей |
Львівський
університет ім.І.Франка, 1989 |
Викладач
біології, хімії |
6-11, 7-11 |
біологія, хімія,
природознавство |
|
Матіїв Христина Юріївна |
1993 |
3 |
Верхнянський
ліцей |
Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника, 2015 |
Середня
освіта (природничі науки) |
7,8 |
біологія,
основи здоров`я |
|
Сімків Олег Мирославович |
1984 |
6 |
Верхнянський
ліцей |
Львівський університет
імені Івана Франка, 2008 |
Викладач
історії |
7,9 |
основи
здоров`я |
|
Височан Наталя Романівна |
1983 |
15 |
Зборянська
гімназія |
Тернопільський
національний університет ім.В.Гнатюка, 2008 |
Хімія і
безпека життєдіяльності |
5-9 |
хімія,
основи здоров`я,
природознавство,біологія |
|
Лесів Галина
Михайлівна |
1988 |
21 |
Зборянська гімназія |
Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника Тернопільський національний університет
ім.В.Гнатюка, 2014 |
Учитель
біології |
7 |
біологія |
|
Том`юк Тетяна Василівна |
1983 |
18 |
Завадківська
гімназія |
Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника |
Викладач
біології |
5-9 |
природознавство,
біологія, хімія |
|
Пиць Надія Михайлівна |
1963 |
22 |
Завадківська
гімназія |
Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника |
Вчитель
історії |
5-9 |
Географія,
основи здоров`я |
|
Вагилевич Галина Яремівна |
1963 |
38 |
Негівська гімназія |
Чернівецький
державний університет |
Викладач
географії |
5-9 |
Географія,
природознавство |
|
Микитинська Марія Євгенівна |
1960 |
35 |
Негівська
гімназія |
Мінський
державний педагогічний інститут, 1985 Прикарпатський
університет, 1994 |
Вчитель-
логопед, Вчитель
російської мови |
5-9 |
Основи
здоров`я |
|
Калин Василь Степанович |
1958 |
39 |
Довговойни-лівський
ліцей, Негівська гімназія |
Львівський університет
імені Івана Франка |
Викладач
біології, хімії |
6-12 |
Біологія, хімія,
захист Вітчизни |
|
Романів Любов Романівна |
1962 |
40 |
Довговойни-лівський
ліцей |
Чернівецький
державний університет |
Викладач
географії |
6-10 |
Географія |
|
Копачевська Оксана Михайлівна |
1961 |
33 |
Довговойни-лівський
ліцей |
Івано-Франківський
педінститут |
Вчитель
поч. класів,педагог-організатор |
5-9 |
Основи
здоров`я |
|
Мащакевич Юрій Данилович |
1956 |
37 |
Довговойни-лівський
ліцей |
Львівський університет
імені Івана Франка |
Викладач
біології, хімії |
7-11 |
хімія |
|
Якімечко Ірина Володимирівна |
1981 |
17 |
Довговойни-лівський
ліцей |
Прикарпатський
національний університет ім.В.Стефаника |
Вчитель
історії |
8,9 |
Основи
здоров`я |
ІІІ. Підвищення професійного
рівня та вдосконалення педагогічної майстерності педагогів
3.1. Організація роботи із самоосвіти
№ з/п |
ПІБ |
Тема |
Форма узагальнення |
1.
|
Богдан Іванна Іванівна |
STEM-освіта, як
засіб формування критичного мислення. |
|
2.
|
Вагилевич Галина Яремівна |
Розвиток пізнавальних здібностей та інтересів учнів у навчанні географії
шляхом застосування інноваційних технологій |
|
3.
|
Височан Наталя Романівна |
Розвиток ключових компетентностей учнів на уроках хімії засобами
інтерактивних технологій |
|
4.
|
Калин Василь Степанович |
Впровадження проектних технологій на уроках біології, як засіб формування
ключових компетентностей |
|
5.
|
Лесів
Галина Михайлівна |
Використання інноваційних технологій на уроках біології. |
|
6.
|
Копачевська Оксана Михайлівна |
Формування та розвиток життєвої
компетентності учнів на уроках основ здоров`я. |
|
7.
|
Мащакевич Юрій Данилович |
|
|
8.
|
Микитинська Марія Євгенівна |
Формування у школярів мотивації ведення здорового способу життя. |
|
9.
|
Пиць Надія Михайлівна |
Формування у школярів критичного мислення на уроках географії шляхом
інноваційних технологій |
|
10.
|
Побігун Галина Михайлівна |
Групові форми діяльності, як засіб пізнавальної діяльності учнів |
|
11.
|
Матіїв Христина Юріївна |
Інноваційні технології , як засіб
підвищення якості освітньої діяльності
здобувачів освіти. |
|
12.
|
Романів Любов Романівна |
Розвиток ключових компетентностей на уроках географії |
|
13.
|
Тимків Наталя Петрівна |
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках географії шляхом
застосування інноваційних технологій |
|
14.
|
Том`юк Тетяна Василівна |
Підвищення ефективності пізнавальної діяльності учнів на уроках біології і хімії шляхом впровадження
сучасних новітніх технологій. |
|
15.
|
Ямнич Роман Іванович |
Розвиток критичного мислення школярів на уроках основ здоров`я |
|
16.
|
Якімечко Ірина Володимирівна |
Формування в здобувачів освіти свідомої
мотивації до здорового
способу життя та збереження власного з здоров`я. |
|
17.
|
Сімків Олег Мирославович |
Використання інформаційних
технологій на уроці. |
|
3.2. Організація підвищення
кваліфікації
№ п.п |
ПІБ |
Назва закладу |
Категорія,
Педагогічне звання |
|
Рік
наступної атестація |
Примітка |
1 |
Богдан Іванна Іванівна |
Станьківська
гімназія |
Друга |
|
2024 |
|
2 |
Вагилевич Галина Яремівна |
Негівська гімназія |
Вища,
«Старший вчитель» |
|
2020 |
|
3 |
Височан Наталя Романівна |
Зборянська гімназія |
Вища «Методист» |
|
2025 |
|
4 |
Калин Василь Степанович |
Довговойнилівський
ліцей |
Вища,
старший вчитель |
|
2022 |
|
5 |
Лесів Галина
Михайлівна |
Зборянська гімназія |
Вища |
|
2021 |
|
6 |
Копачевська Оксана Михайлівна |
Довговойнилівський
ліцей |
Вища |
|
|
|
7 |
Мащакевич Юрій Данилович |
Довговойнилівський
ліцей |
Вища |
|
2020 |
|
8 |
Микитинська Марія Євгенівна |
Негівська гімназія |
Вища,
старший вчитель |
|
2022 |
|
9 |
Пиць Надія Михайлівна |
Завадківська
гімназія |
Вища |
|
2022 |
|
10 |
Побігун Галина Михайлівна |
Верхнянський ліцей |
Вища,
старший вчитель |
|
2020 |
|
11 |
Матіїв Христина Юріївна |
Верхнянський ліцей |
Спеціаліст
|
|
- |
|
12 |
Романів Любов Романівна |
Довговойнилівський
ліцей |
Вища |
|
2022 |
|
13 |
Тимків Наталя Петрівна |
Верхнянський ліцей |
Перша |
|
2024 |
|
14 |
Том`юк Тетяна Василівна |
Завадківська
гімназія |
Вища |
|
2022 |
|
15 |
Ямнич Роман Іванович |
Станьківська
гімназія |
Спеціаліст
|
|
- |
|
16 |
Сімків Олег Мирославович |
Верхнянський ліцей |
Вища |
|
2023 |
|
17 |
Якимечко Ірина Володимирівна |
Довговойнилівський
ліцей |
Вища |
|
2024 |
|
3.3. Вивчення нормативних документів
Назва
документа |
Термін
вивчення |
Відповідальний |
Лист МОН України
від 12.07.2018 №01-21/402 «Про перелік освітніх програм» |
до 20.09.2021 |
Богдан І.І. |
Методичні
рекомендації що до вивчення географії,природознавства, екології, біології,
хімії, основ здоров`я у 2021-2022 н.р. |
До 20.09.2021 |
Богдан І.І. Височан Н.Р. |
Про дотримання
критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів(Наказ МОН України №371 від
05.05.08р.)та вимог щодо оцінювання письмових робіт учнів |
до 20.09.2021 |
Богдан І.І. |
Лист МОН України від
22.05.2018 №1/9-332 «Про запис у класних журналах» |
до 20.09.2021 |
Богдан І.І. |
Нормативно-правова
база до нового 2020-2021 навчального року. Ресурси для
самоосвіти |
до 20.09.2021 |
Сілецька О.П. Богдан І.І. |
Педагогічна
технологія змішаного навчання. Коригуюче навчання. |
до 20.09.2021 |
Сілецька О.П. |
Інструменти
комунікації та зворотнього зв’язку. |
до 20.09.2021 |
Сілецька О.П. |
ІV. Вивчення, узагальнення та впровадження в практику роботи досягнень
педагогічної науки.
1. Брати участь у педагогічних конференціях, читаннях,
семінарах, конкурсах.
2. Впроваджувати в практику роботи елементи інноваційних
технологій.
V. Тематика засідань шкільного методичного об’єднання
природничо-математичного циклу
Тематика серпневої педагогічної
конференції
№ з/п |
Тема |
Відповідальні |
1 |
Обговорення
та затвердження плану роботи та тематики засідань на 2021-
20212
навчальний рік. |
Богдан І.І. Височан Н.Р Сілецька О.П |
2 |
Нормативно-правова
база до нового 2021-2022 н.р. Ресурси
для самоосвіти. Педагогічна технологія
змішаного навчання. Коригуюче навчання. |
Сілецька О.П. |
3 |
Про
підсумки роботи вчителів природничо-математичного циклу за 2020-2021 н.р. та перспективи
діяльності на 2021-2022 н.р. |
Члени М.О. |
І засідання
Тема: Організація освітнього процесу
викладання предметів природничого циклу, основ здоров’я та МСП у
2021-2022 н.р
|
Тематика та зміст
засідань |
Дата і місце проведення |
Відпові дальні |
1 |
Вивчення
і реалізація основних положень нормативних і
директивних документів про
освіту щодо вивчення
природничих дисциплін. |
27 серпня 2021 р.(дистанційно) |
Сілецька О.П Богдан І.І |
2 |
Аналіз роботи методичного об’єднання за 2020-2021 н.р. |
|
Члени МО |
3. |
Обговорення
і затвердження плану
роботи ММО на 2021-2022 н.р |
|
Члени МО |
4. |
Аналіз
навчальних програм , підручників на 2021-2022 навчальний рік. Опрацювання методичних рекомендацій щодо вивчення географії,
природознавства, біології, хімії, основ здоров`я у 2021-2022 н.р. |
|
Височан Н.Р Богдан І.І |
5. |
Педагогічна технологія змішаного навчання.
Інструменти комунікації та зворотнього зв’язку. |
|
Сілецька О.П. |
6. |
Обговорення
індивідуальних проблемних тем
учителів. Обговорення і корекція календарних планів
згідно програмних вимог |
|
Члени МО |
7. |
Моніторинг результатів
олімпіад учнів 7-9 класів за минулий навчальний рік. Моніторинг результатів ЗНО учнів 11 класів за
минулий навчальний рік. |
|
Сілецька О.П. |
8. |
Презентація блогу МО
вчителів природничого циклу та основ здоров’я, та його подальше наповнення. |
|
Члени МО |
9. |
Методичні
рекомендації щодо розвитку STEM-освіти у закладах загальної
середньої та позашкільної освіти на 2021/2022
навчальний рік |
|
Богдан І.І. |
10. |
Обговорення методів організації дистанційного навчання |
|
Члени МО |
ІІ засідання
Тема : Створення інтерактивних робочих
аркушів
на платформі Wizer.me і Classkick
|
Тематика та зміст
засідань |
Дата і місце проведення |
Відпові дальні |
1 |
Створення інтерактивних
робочих аркушів для використання під час дистанційного навчання чи роботи в класі на інтерактивній дошці.. |
29 жовтня 2021 р. Вебінар |
Височан Н.Р |
2 |
Розміщення
навчального матеріалу і різного
типу завдань для учнів. |
||
3 |
Створення
інтерактивних завдань з гіперпосиланнями. |
||
4 |
Призначення завдання учням. |
||
5 |
Перегляд
роботи кожного учня в режимі реального часу. |
ІІІ засідання
Тема: Інноваційність в дії: Використання платформи Classtime на уроках.
|
Тематика та зміст
засідань |
Дата і місце проведення |
Відпові дальні |
1 |
Ознайомлення
з інтерфейсом сервісу і бібліотекою
тестів.
|
01 квітня 2022 р. Вебінар |
Височан Н.Р. |
2 |
Вибір
і налаштування тестів.
|
||
3 |
Призначення завдання учням.
|
||
4 |
Миттєвий
зворотній зв’язок і візуалізація результату. |
ІV
засідання
Тема: Підсумки роботи методичного об’єднання природничого циклу, основ
здоров’я та МСП за 2021-2022 навчальний
рік.
|
Тематика та зміст
засідань |
Дата і місце проведення |
Відпові дальні |
1 |
Освітній орієнтир
– навчальна програма (аналіз стану виконання навчальних програм). |
06 травня 2022р (дистанційна) |
Височан Н.Р Члени МО |
2 |
Аналіз успішності навчальних досягнень
учнів з предметів природничого циклу
і основ здоров’я за 2021/2022 навчальний рік .
|
||
3 |
Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів природничого циклу за 2021/2022 навчальний рік та
обговорення пропозицій щодо планування роботи методичного об’єднання на 2022/2023 навчальний рік. |
||
4 |
Різне |
Немає коментарів:
Дописати коментар